the same

Söndag 7 juni.
Jobbat i dag - sjukt ont i ryggen. Men man ska inte gnälla - det blir pengar av det till sist! :)
I väg och jobba en runda till sen.

Och röstat har jag gjort för första gången, men det var inte så speciellt. Man känner sig ganska liten när man lade i rösten i kuvertet. Precis som om det inte kommer att göra någon skillnad. Det suger, haha. Ska bli spännande att se resultatet iaf. :)





so you gotta take the good, the bad, happy and the sad
but will you bring the better future then i had in the past
cause i don't want to make the same mistakes i did
i don't wanna fall back on my face again

just get back up -
when it knocks you down

(keri hilson, ne-yo &kanye west - knock you down)




Har lyssnat på Green Days nya album.
Jag kan inte tro att jag skriver detta - men fan, lite besviken blev jag allt.
Men jag antar att jag får lyssna på låtarna några gånger innan de blir bättre.
Hoppas jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0