rigelaie


Jag kan inte se min spegelbild i vattnet
Jag kan inte säga sorglösa ord
Jag hör inte mitt eko slå mot gatan
Kan inte minnas vem jag var igår

Det finns skönhet i flodens silversånger
Det finns skönhet i gryningssolens sken
Men då ser jag i min älskades öga
En skönhet större än allting som jag vet



man kan ju inte hänga upp sitt liv på ..



..en enda.




och nu jävlar ska resten av kilona väck!!
antingen lyckas det eller så går det käpprätt åt helveede.

och lyckas det ska det upp en fedebild där det syns.
och en tatuering ska synas på min arm.

fan annars

19de )

Kommentarer
Postat av: amanda

duktig, jag kan följa med dig & vandra rox ;D

2009-06-21 @ 11:19:37
URL: http://maandiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0