träningsverk

I går var jag och Amanda ute och sprang slingan på campingen och fy helvete vad ont jag fick i benen sen. Jag antar att jag inte är så vältränad, haha.

I dag blev jag äntligen klar med min egen personliga pedagogiska grundsyn. Så nu är officielt AU1 över. SKÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖNNNT!
I morgon börjar historian. Antiken och medeltiden. Ska bli spännande!

I dag målade jag och Sandra mitt rum. Eller ja, målade, vi målade lite stjärnor och skrev Roxanne över min säng. Astufft! :) Tur Sandra var med, vettefan hur det hade sett ut annars, haha.

Nu måste jag förbereda i morgon, min gissning är att jag glömmer hälften av allt jag ska ta med mig hemma. Tur att jag är förberedd på det bara, haha.


Kommentarer
Postat av: Sandra

fyyy vad snyggt det blev! fast mitten-bokstäverna behöver nog lite mer färg;) haha

2009-01-25 @ 14:01:16
URL: http://mardan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0