what does not kill you makes you stronger

Var ute och sprang med amanda idag och gick med mam och pap i morse. Skönt. Nu snöar det också, inte helt fel. Men jag längtar mest till sommaren just nu! :) Till en solstol, en tidning och musik i öronen.

I går träffade jag amanda och sjöbbe. Vi var ute en runda på stan och förföljde en bil. Det gick inte så bra, haha.


Nu ska jag se på beverly hills och chilla en stund. Kelly är inne i ett brinnande hus och Dylan är på rehab.

Förresten: GREEN DAY SKA SLÄPPA NYTTTTTTTTTTTTTTT!!!!!!!!!!!! hur jävla bra är inte det?! Det är för jävla bra!
Fan om dom inte kommer till sverige och helvete vad jag svär mycket..

WHAT DOES NOT KILL YOU MAKES YOU STRONGER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0