Leeeeeeeeeeeeeeeeeee...

Kall dag idag med regn och rusk. Jag brukar inte längta till sommaren direkt men fan vad jag gör det nu!
 

Var och klippte mig idag och kom fram till att det tar tre år innan jag får det så långt som jag vill ha det. Det är låååååååååång tid..

Har kommit fram till en sak till idag, folk ler alldeles för lite, jag menar vi hade haft en mycket roligare värld om folk faktiskt log mot varandra på gatan. Madde sa att ett leende skapar sju nya leenden vilket ju låter bra. LE! ;)

Måste se slutet på alcatraz-filmen + jag har börjat om på one tree hill säsong ett. Är chad michael murray snygg ellor? ;)




Kommentarer
Postat av: Anonym

jag ler alltid ;D hihi, + att vi ska springa på söndag va va va va ? !

2009-02-05 @ 21:24:58
URL: http://maandiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0