go MÅNS!!

Okej, historia är fan kul men jävlar i mig vad svårt det kan vara. Hade varit bättre om man kunde göra en film på ALLT och sen kan man se den lite snabbt, och sen sitter allt. Efter det kan man läsa om det man själv tycker är intressant.

Och nu, snart, ska jag se reprisen av melodifestivalen, jag fick inte se så mycket av den i disken på bowlingen i går, haha. Men månsan såg jag lite av. och det räcker. ;) Hanna säger att den är vår nya billåt, och jag tror på henne, haha. 
Plus amanda kommer så vi ska kränga popcorn, tror jag iaf.  :)

Plus, ibland får man en sån känsla av, fan allt ordnar sig alltid och just nu mår jag riktigt bra. yeah.



And truth be told I miss you
And truth be told I'm lying!




;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0